Postupné zrychlení při animaci jakéhokoliv elementu či vlastnosti elementu. Vetšinou se řídí křivkou, kterou lze editovat. Podle charakteru nástupu rychlosti rozeznáváme další pojmenování jako quarter-in, quad-in, bounce-in, atp. Viz. také jako slow-in. ...
Postupné zpomalení při animaci jakéhokoliv elementu či vlastnosti elementu. Vetšinou se řídí křivkou, kterou lze editovat. Podle charakteru úbytku rychlosti rozeznáváme další pojmenování jako quarter-out, quad-out, bounce-out, atp. Viz. také jako slow-out. ...
Nástroj (tabulka), pomocí které animátor, režisér či jiný člen týmu časuje jednotlivé záběry filmu – animaci, dialogy, zvukové efekty, pohyby kamery, atp. ...
Rozkreslené výrazy charakterů, které je velice důležité je mít nejen pro definování samotného charakteru, ale také ve 3D pro vytvoření správného rigu. Ten následně modelu umožní během animace všechny tyto výrazy zvládnout. ...
Producent ve firmě nebo na straně klienta (např. TV) zodpovědný za financování. Jeho autorita je buď korporátní ...
Odesláním tohoto formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů.
Pro stažení publikace prosím zadejte vaše jméno a e-mail.
Pro stažení publikace prosím zadejte vaše jméno a e-mail.