Jak adaptovat animovaný projekt pro game industry? Sledujte další díl ze série CEE Animation Experience, případovou studii 4. března 2021 od 16:00 do 17:30. Registrace není nutná, akce je zdarma a online.

Připojte se buď přes ZOOM nebo Facebook Live.

Roman Vizvary ze slovenské společnosti Butterfly Effect představí principy práce v oblasti vývoje her a aplikací na zadaná témata. Katarína Kerekesová a Katarína Moláková, autorky úspěšného TV seriálu a TV speciálu Mimi a Líza, porovnají přístup k animovanému dílu a ke hře. Společně vám popíší konkrétní workflow a tvůrčí procesy, kterými prošli. Přednášející vám nastíní také business model, své plány, ale i co se při tomto novém dobrodružství naučili. Na konci budete mít prostor položit jakékoliv dotazy.

Přednášející: Katarina Kerekesova (Fool Moon, Slovensko), Katarina Molakova (Fool Moon, Slovensko), Roman Vizvary (Butterfly Effect, Slovensko), tým, který se podílel na vývoji hry

Profily přednášejících a bližší informace o filmu Mimi a Líza (včetně náhledu na pracovní verze hry) najdete zde: https://ceeanimation.eu/news/case-study-from-cartoon-to-digital-game/

 

Organizátory workshopu jsou CEE Animation, Fool Moon a Butterfly Effect.